reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Mackovič

Marián Mackovič

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som stredoškolský učiteľ, národne cítiaci kresťan, cholerický sangvinik s občasnými melancholickými chvíľkami, ktorý verí v neustály boj medzi dobrom a zlom o dušu človeka a ktorý s dávkou optimizmu dúfa, že spoločným úsilím to tu dokážeme urobiť o čosi znesiteľnejším a že stáť na strane dobra a pravdy je cennejšie ako čokoľvek iné. Verím, že v cieli púte mojím životom sa nebudem hanbiť obzrieť dozadu a s pokorou a bázňou budem môcť vzhliadnuť do tváre Najvyššieho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpoločnosťŠkolstvoLiteratúra a filmPolitika

reklama

Politika

Je dovolené!

Marián Mackovič

Je dovolené!

2. kolo volieb do VÚC je za nami. Dovolili sme. Výsledok - jednoznačne chceme zmenu. Výsledky ma prekvapili - politický analytik by zo mňa nebol. Ale keď sa tak zamyslím nad analýzami druhého kola z pier pánov na takéto analýzy fundovaných (študovaných i neštudovaných), ani oni to dobre neodhadli - a to sú za to platení. (Neviem prečo mi to asociuje predpovede počasia pána doktora Iľka.)

  • 24. nov 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 494x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu